BEGROTING 2021

Strategische opgaven

Dienstverlening

Naam activiteit

Jaar realisatie

5.1.2 Opstellen uitvoeringsagenda

2021

Wij stellen naar aanleiding van de visie op dienstverlening een uitvoeringsagenda op.

5.1.3 Optimaliseren digitale omgeving

2021

In 2021 gaan wij bezig met de volgende projecten:

  • Het digitaliseren van de formulieren;
  • Informatie online vindbaar maken;
  • Inzicht geven in de status van aanvragen.

Dit resulteert in minder fysieke balie bezoeken.

5.1.4 Optimaliseren fysieke loketfunctie

2021

Op basis van het in 2020 uitgevoerde onderzoek naar de kosten voor een mogelijke verbouwing om de loketfunctie fysiek te optimaliseren doen wij u een voorstel. Het gaat hierbij om het verbeteren van de privacy en klantvriendelijkheid.

5.1.5 Uitvoeren reguliere werkzaamheden

In 2021 gaan wij de volgende zaken oppakken:

  • Registratie van 'calls' bij TIC en wellicht verder in de organisatie om de dienstverlening te verbeteren en een beter inzicht te krijgen in onze dienstverlening;
  • Het nieuwe werken: Wij onderzoeken hoe we een nieuwe manier van werken, die flexibeler en efficiënter is, binnen onze organisatie kunnen implementeren. Hierbij nemen wij ook onze huisvesting en de huisvesting van onze huurders mee.
Deze pagina is gebouwd op 10/13/2020 15:29:16 met de export van 10/13/2020 14:31:17